underbara dag ♥

igår blev det en hemmakväll med familjen.
tacos och filmmys. skönt!

inatt var jag så pigg och blev så uttråkad
så att satte igång att plugga..
EN FREDAG?
nu börjar det då slå slint här uppe.
fick lite gjort iallafall.
kollade klart på älskvärda filmen
pretty woman och somnade sedan gott.

mamma väckte mig runt nio idag..
men hon gjorde det på ett bra sätt
när hon öppnade mitt fönster så att
jag fick andas in världens härligaste
och friskaste sommardoft och höra
fåglarna kvittra.
vilken sommarkänsla alltså, njuter!

satte mig och gjorde ett teoritest
och sen åt vi en mycket god frukost ute.
tog med hunden ut på baksidan, så att
han fick springa av sig och medans
knäppte jag lite bilder som gör mig så glad.
bevis på sommar.

ringde nyss linnéa, som försökte låta
vaken, fast hon halvsov. haha sötfis :)
tänkte ta tolv tåget, men kommer inte hinna.
så tar tvåtåget och går upp på stan och byter lite kläder
och sen tar jag bussen till linnéa i sätra.

sen runt sex så drar vi till emma i hamrånge
som ska bjuda oss på mat.
även typ bilmässagrejs där som vi nog ska gå på.
en mysig lördag :)

lite bildbevis på sommar:



















min älskade vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0