då eller nu

men ojojoj,
nu vet jag inte alls vart jag ska börja...

i onsdags följde jag med fannie,
martin och mattias på niklas begravning.
började med att vi inte ens hittade till
arbro kyrka. men till slut så!
det var en jättefin begravning
och jag tror att han är mycket stolt
över den och att han fick se hela kyrkan
fullsatt.

efter begravningen tände vi ett ljus
och åkte vidare för att käka på max.
när vi ska svänga av, så kör vi upp på
en trottoargrej som är i mitten av
vägen vid korsningar och gud så vi skrattade!
haha, sen när vi kommer in på max så ska jag
betala med kort, nääämen då funkar inga kort.
så vi var tvungen att låna pengar av mattias.
när vi sedan ska svänga ut på den vägen där
vi nyss hade kört på en trottoarkant så är det
en väldans bilkö och rätt som det är så drämmer
en gubbe in i våran bil.
kommer och säger till oss att det inte blev några
märken på vår bil och att det var hans extraljus som
tog stryk. mmm visst va?
blev ju en jäkla dunk så då skulle martin ut och kolla
om det blev nå, då sticker den jäkla gubben.
men som tur va så hinner vi ta registreringsnumret
och vi ringer polisen.
blev att åka till polisstationen i bollnäs och bli förhörda.
så nu är man vittne till det också. hej och hå,
det var något nytt för mig :'D
neusch, tycker synd om fannie som körde hennes pappas
firmabil på en miljon kronor och bilen var några månader gammal.
så jäklans typiskt.

vi åkte från kyrkan runt kvar över tre och när vi går
ut från polisstationen i bollnäs är klockan kvart över sex.
haha. och det roliga var att när vi åkte TILL bollnäs
så kom en skylt där det står: bollnäs - det är här det händer!
passade ju otroligt bra för oss kan jag ju säga...

kom hem och mötte upp min stackars lilla linnéa
som hade suttit i några timmar på tatueringsstudion
och väntat på mig och kollat när hennes bror tatuerade sig.

kom till slut hem till mig, bytte om och packade
för att åka och grilla och fiska med f, m och m.
mysigt var det. och mörkt.
och korvkriget var nice!

igår sov vi ett bra tag in på dagen.
åt frukost och drog till valbo med sofie.
sen till gävle och släppte av linnéa.
sedan hem och fixade oss och drog till
stan för att festa.

var med johanna och några vid borgis typ.
sen blev det slick till det stängde och därefter
till borgis igen. hann bara ta av sig dojjorna
så skulle vi hem.
en rolig promenad i det trista nattvädret.
sofie lurade en törkish att hennes klocka
kostade tjugotvåochetthalvttusen och han
blev helt till sig, "åhhh gouuud vikken fiiiön!" haha
köpte en varsin glass och gick hem.
sen blev telefonsamtal tills vi somnade.
och det gillade jag.

mycket trevlig kväll igår.
och som jag skrattade!
puss på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0