upp och ner, jämt

gårdagens skoltimmar sög.
bättre blev det när man fick
sätta sig på bussen till skutskär
med linnéa :)
gick till kusin och satte oss och solade
lite och sen kom lilla elin hem efter
en dag med shopping med mor och mormor.
fick gosa med den lillfisen ett tag,
blev bjuden på lite fika och så också :)
tack för det.
pratade lite smått om lördagens dop.
kommer gå bra tror jag.
lite smått nervös bara...
men det ska man väl vara?

gick hem och åt.
sen satte vi på pippi.
vi somnade och vaknade
av ett konstigt samtal.
sen tog vi en promenad för
att lämna pengar till jessie.
men bra utav linnéa att glömma pengarna
hemma då. haha sötnos!

gick hem.
myste.
somnade.
gud så jag sover skönt hos linnéa!

imorse ville jag knappt gå upp...
snoozade typ i en halvtimme.
och det är inte jag precis. haha

skolan.
nationella prov i engelska
som gick åt helvete.
jag orkar seriöst inte bry mig.
nu är det över och jag tänker
bara fokusera mig på det jag tycker
är roligt och det som jag känner att
jag klarar av att göra.
för skolan tar död på mig.
så nu göres det som jag känner
att jag klarar av att göra.
så är det bara.

har aldrig varit så här skoltrött förr.
blir nästan rädd för mig själv.
usch.
men har faktiskt slitit i 11 år i skolan.
nu har jag snart bara ett år.
och efter det så ska jag fasiken vila ett
år och om inte så har jag ett jobb
jag iallafall kan leva på bröd och vatten av.
så, om jag tänker rätt nu så hade jag idag
nationella prov i engelska för sista
gången i hela mitt liv? isåfall är jag den lyckligaste!

kom hem för ett tag sen.
har ätit middag med mami
och nu ska jag sätta igång med lite
plugg som jag har kvar att göra.
sen ska jag vila, njuta av friheten.
haha.

måste bara lägga upp lite bilder från gårdagen.


vackert med miljöveckan. papperstallrikar, plastbestick och platsmugg.
HÅLLBART!


STEK!


härliga sol, härliga värme!


underbara unge!


lillfisen


jag är kär i dig! vilken ögonsten alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0