någon sommarkänsla?

idag vaknade man av att sin
käre mor kom upp och väckte mig!
men klockan var ju ändå runt tolv
så det var väl dags att vakna förstår jag..
så direkt när jag fått upp ögonen
så slog jag en pling till lina som också
låg och halvsov.
bestämde oss för att käka frukost
och gå en promenad tillsammans i
det underbart vackra vädret vi hade idag.

och så blev det. någon kilometer iallafall.
kom hem till mig, svettiga....
tog flera glas med is och vatten och sen
blev det av med kläderna och på med bikini.
sen ner i källaren och hämtade upp solstolarna
och ute på gården låg vi och stekte i någon timme.
så avslappnade och längtan till utlandsresaaaa!

jag blir lite avundsjuk när jag vet att just nu inatt
så är det tre stycken som drar utomlands och
bara njuter i en hel vecka.... buu... jag då?

aja, efter all solning och grejs så cyklade lina och
jag fram till ica och handlade lite gott till kvällen.
hämtade upp linnéa som kom med tåget.
gick/cyklade/gick/cyklade hem till mig.
grillade gottgott med mami och papi.

sen blev det lite goda drinkar och väldigt mycket
njut i det, som sagt, vackra vädret :)

efter det gjorde vi ordning oss och robin hämtade oss.
drog till anna och emil på lite förfest.
blev där till halv tolv då vi drog till berggården,
där det typ sög... usch va sugit...neru.
blev någon 'skaka rooompa' sen drog vi.

kom hem hit för typ en timme sen.
då var vi två.
nu sitter jag här själv,
men det går bra det med.
har ju hela sängen för mig själv
och det är ju rätt skönt.

godnatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0