kusin och emma-dag

började skolan tjugo över elva.
lyssnade på bokredovisningar
och sen hade jag min
redovisning om klimatet
för olle och harrie.
gick ovanligt superbra.
mvg skrevs det på papperet.
mycket nöjd!

gick ner på stan och mötte
kusin monika och lilla emma :)
gick och shoppade loss lite
och sen fikade vi nere på nian.
blev toast och för emmas del
blev det pannkaka med sylt och grädde!

jag och emma tog en sväng till mcdonalds
och köpte glass och väntade in kusin
som sprang ner på nian och fixade present.

hann bara till bilen så blev emma kissis.
sen åkte vi iväg och efter furuviksvägen
så blev hon bajsis och var tvungen att åka
in på en mindre väg så hon fick bajsa.
haha. sötan!

åkte och handla och sen hem och lekte lite.
åt tacos och läste saga för emma.
sen somnade hon och nu har jag och monika
suttit och pratat, kollat på tv och suttit vid datorn
så tiden har bara runnit iväg.
vi båda blev chockade när vi kollade på klockan
och den redan var halv tolv... wops hur det kan gå ;)

blir väl läggdags om ett tag.
alla andra, ha en bra fredagkväll.
och ta det lugnt :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0