KALIBRIEN

amanda kom hit igårkväll för att
ta farväl av mig.
blev lite mys i sängen och sånt
sen sov vi. haha.
men skönt att få sova med
henne innan jag åker.
en trygghet.

idag har jag och amanda suttit
och letat resor.
hittade bara till grekland,
men inget som vi nappade på direkt.
och så har jag ju fått ryggskott
också ju, så var ingen idé att
gå till skolan och lida.
plus att jag är klar med typ allt där,
så, watt äwwah?

DET BÄSTA MED DENNA DAG
var när linas mamma ringde och sa
att hon hade hittat en resa till syditalien till oss!
så nu är den resan beställd för mig, lina och emelie.
kalibrien, hotellet santa lucia :)
åker från sverige på onsdagmorgon runt åtta
tror jag att det var och så är det 2.5 timmars resa dit.
sen är vi i paradiset! :D
med 4 stjärnigt hotell med inkl. frukost, lunch, middag.
jag mår bra! nu gäller det verkligen att packa väskan!

imorgon drar vi till gävle för att växla pengar
och på eftermiddagen/kvällen drar vi till arlanda
och sover lite innan vi sätter oss på planet :)))

jag ska ha en världsunderbarcooltuffbäst resa med tjejerna!

hoppas jag kommer hem.
skulle ju vara lite sorgligt om
jag inte kom hem nå mer,
eller kanske inte.
skönt? a, jag kan ju stanna om det är så också.
haha.

hejhej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0