hej arg tjej

börjar nu med att skriva av mig
om detta som hände i ockelbo
igårkväll...
ska verkligen barn, okej 15 åringar,
eller egentligen vem som helst
bli påhoppad på eftermiddagen
där det finns fullt med folk runt omkring
hela tiden?
idioter säger jag bara.
två maskerade män hoppade igår på
en 15 årig flicka vid sundsbron igår
runt halv sex. helt sjukt.
hur fan tänker ni?
äckel
snusk
onormala svin.

nuså.
hej igen.
glad tjej.
jodå.

började med att komma till skolan
och inte ha någon lärare så då blir
det inte så mycket gjort heller.
synd...
men satt faktiskt uppe igår till tolv
och pluggade och skrev klart en massa
saker som jag kan lämna in.
skönt det.

om en och en halv vecka dra jag
och mina två fina vänner.
vet inte vart, men någonstans
där det är varmt.
kroatien kanske?
let's seeee.

nu måste det börjas göra något här.
prov i körkortsteori på eftermiddagen också.
jippie.
men det kommer nog gå bra,
får man ju hoppas.

ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0