härliga söndag

åkte upp till ella och rebecka igår
för att fira rebecka.
fikade och lekte ;)
sen när vi skulle hem,
fick vi med oss lillbecka
som skulle sova över.

när hon väl kommer hit
så ville hon hem,
men då sa jag att vi sätter
på en film medan vi ringer mamma.
men jag låtsades bara ringa hennes mamma
och då somnade hon. haha
känner mig lite dum så,
men jag visste att hon skulle
kunna somna, för hon var aptrött.

så när vi vaknade i morse,
(hon väckte mig före åtta)
så sa hon:
- petra, jag sov här ändå! :'D
hon blev nog förvårnad själv.
sötfisen.

vi har iallafall hunnit
ätit tacosfrukost, varit
ute och gått med hunden,
lekt med hunden ute på gården,
ätit glass och ritat på typ tre timmar :)

nu har hon åkt hem och nu är det dags
för mig att ta tag i plugget.
helgen har bara gått för fort.
tråkigt nog....
men nu är det en veckas kämpa igen,
sen är det helg och dop.
börjar bli lite nervis ;o
men det fixar sig.

hörs hej.


rebecka wannabe petra ;)


älsklingshjärtat!


otroligt söt pluppis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0