glänsande porschar och bmw

.. men jag har en kärra som är bättre ändå,
det är min volvo 142!


ja, nu sitter man här igen.
igen
igen
och igen.

denna dag har jag fått psyk på.
det började med naturkunskap,
då vi fick typ två nya arbeten
att börja med.
dock var ett frivilligt,
men för att jag ska kunna få
vg eller tillochmed mvg i naturkunskap
så måste jag göra den uppgiften.
så jag började skriva den och kom
in i det ganska snabbt.
men just då var lektionen slut.
fick då reda på att både engelska
och svenska lektionerna var inställda.
vi knatade ner på stan, shoppade,
käkade och hade mycket mys tillsammans.
sen går vi upp till skolan för att ha en arl-lektion.
NÄÄÄMÄN vad tror ni vi får veta dåra?
jooo, att den också är inställd....
fasiken vad less jag blev då.

då var det bara att hitta på något att
göra för att fördriva tiden till 2
då vår körkortsteori började.
så från tjugo i tio till klockan två
var jag ledig idag...
snacka om slöseri med tid!

hade körkortsteorin.
drog till tåget.
åkte hem.
pluggade.
sofie kom.
VI pluggade.
drog en sväng med BMW:n.
mmm. härligt!
blev ett ANTAL turer. höhö

nu ligger jag i sängen och njuter
av kvällens roliga stunder!

imorgon börjar jag tjugo över elva
och därför åker jag in runt halv tio
och möter upp min kära vän linnéa!

sovgott alla.


happy day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0