fredagsmys

då var det fredag igen då,
snart lördag.

gick på stan en sväng
med flickorna innan skolan.
började tjugo över elva idag.
hade en lektion och slutade
tjugo i två. hääärligt!
några psykfall på den lektionen iallafall.
uscha...

tog tåget hem.
cyklade i MOTVIND hem.
inte alls trevligt.

städade hela nedervårningen
plus att jag hjälpte papi
att sätta upp möblerna ute.
det kändes då att sommaren
snart är här. jag gillar't!

fixade mig och drog till preem
och köpte engångsgrill och
sedan till ica och mötte anna.
köpte kött och potatisgratäng
och sen gick vi hem till henne
och emil och började grilla!
fasiken så gott det blev! (:
duktiga tjejer.

sen kom lina, sen malin och till
sist fannie.
började planera lingbolyran,
kikade färger på tröjor,
priser och kom på en massa
tok som vi ska hitta på!
gud så jag längtar!!! (:
emil kom hem och gjorde sällskap,
kollade på karlsson på taket
och njöt av en lugn fredag!

nu sitter jag här och har full
energi.... men om jag lägger
mig kommer jag somna direkt.
så det hade jag tänkt att göra nu,
eftersom jag ska upp imorn runt åtta
för att åka till valbo och köpa en ny mobil
till både mamma och pappa.
plus lite kläder om man hittar.

sen beger vi oss till skutskär
för att gå på dop!
och jag blir gudmor för första
gången i mitt liv. en stor grej!
plus att jag ska läsa en text.
n e r v o s i t e t kallas det.


godnatt iallafall (:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0