ett barns ljuva doft

denna måndag har varit bra.
kortdag med en redovisning som
gick superbra.
tog bussen till skutan med linnéa och angelica.
åkte hem och åt och så,
sen tog vi en promenad till kusin
och hälsade på mitt lilla gudbarn.
elin, min söting - jag är kär i dig!
hon somnade i min famn,
vilken kärleksfull värme.
mmm. njuter av småbebisar :)

på torsdag eller fredag åker jag nog till
min andra kusin i älvkarleby och umgås
med henne och lilla emma :)
saknar dom och nu har ju dom busarna
varit utomlands så dom är ju nååågot så bruna.

nu sitter linnéa och jag vid en varsin dator och
ska snart försöka ta tag i plugget..
orkar snart inte mer...
tre saker kvar i skolan,
tre jäkla saker.
- klimatförändringsgrejset med samhälle och natur.
- en redovisning om vargen med natur.
- körkortsteoritesterna, en test kvar.

KÄMPA NU!

puss :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0