en glad person

nu är jag osäker på om det hette
kalibrien eller kalabrien.
men gissar på det sista..
eller a, något sånt.

typ allt är packat och klart.
typ, sa jag.
lite småsaker som ska i.

imorgon drar jag till stan och växlar
pengar samt träffar emelie.
därefter kanske en vända till skolan.
sen hem tilll obo.
packa det absolut sista,
sen ta tåget halv åtta med lina till
gävle.
då traskar vi till emelie ett tag
och sen vid elva går vårt tåg till
arlanda där vi kommer sova ett antal
timmar innan vi ska på.

höhö.
detta är en stor upplevelse för lilla mig.
men jag kommer sakna mina vänner
här hemma som bara den.
det är tur att jag har två av de bästa med mig :)
hihi.

nu är det dags att försöka sova lite granna.
men kanske hörs.
eller syns.
eller inte.
men puss då!

juste, OM ni känner att du eller någon annan
kanske har tillgång till att hämta oss på arlanda
den nioende juni runt 17.00 så vore det kanonbra
om ni ville höra av er innan denna onsdag 08.00.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0