det är svårt

gjorde klart min andra redovisning idag.
gick sådär, men rullade på iallafall.
lektion på lektion och sen ner på stan.
träffade emelie och hennes karl.
tog tåget hem med felicia.
ofta vi sitter med konstiga gubbar?
idag var det en full sådan som satt
och tog på mina lår. mysigt?
men tror att han fattade att jag blev
arg och irriterad och då slutade han.
jäkla äckel.

kom hem.
åt mat.
gjorde ett teoritest.
klarade det så nu känns det bra.
åkte ner till lina.
kollade resor och masserade hennes fot.

kom hem försökt pluggat lite.
men icke.
har försökt varit en sorts kurator åt
min vackra vän som är lite förstörd.
men du vet att det fixar sig hjärtat!

nu ska jag sova.
för nu orkar jag inte göra något
mer av denna tisdag.

imorgon börjar man tio
och slutar runt 2. great.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0