woop woop

men härligt hörruduru!
blev snabba bud mot kvällssidan.
sofie hämtade mig och vi åkte till henne
och gjorde oss lite iordning och sen
bilade vi in till staden gävle och plockade
upp malin.
hittade på mycket roligt att göra.


tuta åt varje gående, peka åt fula
människor, köra på mot rött,
kika speciella människor osv.
faktiskt rätt kul :)

åkte runt halv tio
och kom nyss hem.
så undra hur många mil det blev
runt i stan ikväll ja.
om jag tippar.... så tippar jag på...
amen, över 25 meter. HAHA

dags att kura ihop sig och
vänta in morgondagen.
och imorgon måste jag ge besked.
har svårt att välja.
hatar att ha två val.
ska sova på't.


längtar tillbaka tjejer........... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0