IDAG ÄR JAG FÖDELSEDAGSBARNET!

vilken dag! :D
började med att mamma väckte mig
och det första jag hörde var:
grattis gumman på 18 årsdagen!!
då blev måndagen efter lovet genast
mycket bättre!

idag har jag hört ordet grattis ungefär
så hääääääääääääär många gånger,
om inte mer. haha.
tack iallafall för alla gratulationer! :)

idag när jag kom hem så fick jag
ett till paket av mamma och pappa.
korgar att lägga alla mina prylar i,
som annars ligger överallt.
och så tusen kronor.
och sen kom morbror och
fikade lite och av honom fick jag
femhundra och fyra trisslotter,
då jag vann 25 kronor på en.
haha bradär!

nu väntar jag in mina vänner som
ska komma och fika lite :)
puss på denna dag.


mamma är ganska bra ibland hon.
älskar dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0