kaffe och döppa

nu har dom åkt.
och jag är mätt!
trevligt att dom kom och
ville fira mig.
inte alltid man träffar alla samtidigt.

imorgon kommer morbror
och så tror jag tjejerna skulle komma
och fika lite. :)
amanda kommer nog runt sju,
efter showkids och så sover hon
nog över :) myyyys!
får liksom göra så när hon
inte kan vara med på fredag...

här är lite av det jag fått:


likörglas
salladsbestick
bestick



plattång
2000 kronor
två vita lakan
armband från thailand
kameraväska

(fast ska lämna tillbaka väskan och köpa tangentbord och datasladd till tv:n,
tror inte jag kommer använda väskan så mycket och onödigt att ha en
kameraväska bara stå när den kostade 1000 kr. nejtack.)


överkast från thailand
kuddöverdrag från thailand
'vad det nu heter längst ner på sängen' från thailand

ALLT I LILA, yyyyey.


kuddisarna


mitt rum efter ommöblering

hej och hå!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0