snobbenstrumpor

en tillfällig bild pga.
att jag tröttande på den förra.
hehe.

mamma kom upp och väckte mig
vid kvart i ett.
sjusovarn. yes här är jag!
åt frukost, röjde upp rummet
och klädde på mig.
sen var det helt plötsligt mat.
eeh, jahaja.

nu kan jag inte göra så mycket
än att bara sitta och vänta på släkten
från pappas sida som ska komma
och fira lite granna.
en mysig söndag.

och inatt kom jag ju på att jag idag
lever min sista dag som omyndig.
egentligen så är morgondagen rätt läskig.
eftersom... då är ju jag stor?
då är inte jag mamma och pappas lilla
tjej längre... då är jag vuxen.
nejnejnej, jag ska fortfarande vara pappas
lilla tjej och mammas lillpluttan.
så är det bara.
det ska inte min ålder eller något annat
kunna ändra på. absolut inte.
jag trivs så bra att vara omyndiga petra.
men jag tror säkerligen att jag kommer ha
grymt kul som myndig också.

så, imorn smäller det då!
kan man börja använda sitt leg då
man ser ut som en uppblåst groda
med slickat hår. hej och hå.

krogen med flickorna på torsdag iallafall.
en sak som är säker :)
sen lite firande  på fredag och sen en
annalördag :)
jag trivs.

nu ska jag inte datanörda mer.
ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0