omyndig

kvällen började vid halv tio då
lina och jag drog till maya
efter allt mitt deppande.
haha.

drack lite där och bara myste.
sen drog vi och mötte amanda och chatrin.
och vi gick till grannen där det var parteey.

blev där ett tag och sen började jag och lina
vandra hemåt.
eller ja, det var så kallt så vi var
tvungen att springa...
och som tur va så fick vi lite uppmärksamhet
och jennie och hennes släkting åkte förbi
oss med bilen och plockade upp oss.
det kan jag kalla tur alltså. mmmm!

nu ska jag bara invänta morgondagen då lite
av släkten kommer och firar.
mycket mys.

och imorgon ska jag leva min sista dag som
omyndig.
sen börjar livet. herregud.
jag börjar bli rädd...
detta är typ sista natten som jag kan vara
omyndig... fan. hemskt.
ne nu ska vi vara glad, krogen väntar ju bara på mig.
haha,
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0