OCKELBO VINTERMARKNAD

inatt snyftade eller rättare
sagt grät jag floder till filmen
allt för min syster.
många som har tipsat mig om
den så jag var tvungen att ladda
hem den igår.
och inatt... jag trodde jag fan inte
skulle kunna andas.
så oerhört sorgligt och en massa tankar
bara flyger upp.
filmen får högsta betyg och a,
den är djup, grymt djup.
ett stort plus även om det var svårt
med andningen ett antal gånger!

somnade runt halv fyra....
men jag var ju såklart tvungen att se klart
filmen först, så sovandet fick vänta lite.

mamma kom upp och väckte mig runt halv tio.
har ätit frukost och nu ska jag göra mig i ordning
och sen ska lina och jag traska tre kilometer fram
till ockelbo vintermarknad och jag ska möta upp b-rudarna
linnéa, ida och paulina som kommer hit och hälsar på :)
kul att få träffa dom lite på lovet också. hihi
ni är saknad brudar!

skriver mer sen när jag kommit hem.
men vi kan slå vad om en grej
och det är att när jag kommer hem så
har jag köpt trosor, brända mandlar och
TROLIGEN en piercing. okej?
låt se ;)


EN OTROLIG SAKNAD.
detta måste ske snart igen.

Kommentarer
Postat av: sofie sjöberg

lättare när alla e 18 att festa ihop :) då kan man gå ut på krogen som vi ska göra NÄSTA TORSDAG :D

2010-03-05 @ 16:41:21
URL: http://sjobergsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0