mysdag

började med att jag vaknade upp med amanda.
hur trött som helst.
orkade inte ens äta frukost.
tog tåget in till stan.
gick till pressbyrån och köpte räkmacka.
mmm den var god.
sen började våra lektioner som bara
rullade på idag.
sista lektionen gick vi 2.7 kilometer till
högskolan där vi fick prova på olika
expriment. kulkul!
sen gick vi ner på stan.
nån kilometer och meter till.
bra utav oss! :)

gick en runda och sen lämnade
alla mig.
men då kom emelie så vi gick och fikade!
hon bjöd mig på födelsedagsfika på flanör.
hur gott och mys som helst! :)
tack så mycket stumpan! <3

sen gick vi lite på stan och därefter
drog vi en vända med hennes syster
till valbo och handlade lite.

en grymt bra dag.
bara det att min plånbok känns
lite lite lite tunnare än vad den var i morse.
haha.
men vad ska man ha pengarna till
om dom bara ska ligga och skräpa i plåboken då liksom?

nu ska jag ta och vänta på att pappa ska komma hem,
då ska vi planera lite mot helgen och försöka beställa mat och grejs.


tunika - 299 kronor -  ginatricot
tights - 199 kronor - ginatricot


smycken i silver - 69 kronor - JC
smycke i läder - 49 kronor - JC


t-shirt - 99 kronor - VILA
tights - 199 kronor - VILA


tightsen -VILA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0