måbra-paket

helt underbart.
vaknade runt tolv.
åt frukost och sen
åkte jag ner och mötte
lina framme på byn.
knallade till sofies kroppsvård
och där började det underbara.

började med att basta infrabastu
i trettio minuter.
hur mysigt som helst med kinesisk/japansk musik.
sen gick lina ner och fick massage och jag
satte mig i kurbadet. typ 50-60 grader varmt.
höll på avlida.
och när jag satt det så svartna det för ögonen
så jag var tvungen att gå upp...
lågt blodtryck.. så satte mig och vilade och väntade
in en groggande lina. haha
helt borta ;)

satte oss och smaskade i oss frukt och grönsaker
samt dipp. tog 4 glas med vatten och en kopp kaffe.

sen bytte vi och jag gickner för att få massage.
hur skönt som helst.
hittade två punkter där jag har fruktansvärt ont..
och fick tips för att undvika att få ont där.
mycket bra.

gick sen upp till relaxrummet igen och vi fick
mackor och massor av nötter.
hur gott som helst.
lätt värt femhundrafemtio kronor.

nästa gång blir det helkroppsmassage.
absolut.

ikväll blir det lugna puckar.
får se om det blir nå mys.

imorgon blir det tandläkaren igen...
jippie.
sista gången jag går dit på ett år
kan ja ju säga ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0