just idag mår jag bra

det har varit en underbar dag!
började med att jag gick till
tandläkaren vid kvart över elva.
blev klar där runt tolv.
gick halva biten hem och sen
fick jag skjuts av jennie :)
jennie följde med mig hem
och sen tog vi en promenad
till station och tog tåget in
till stan och handlade lite!
blev en vårjacka och en vanlig
t-shirt för mig.
blir mer efter födelsedagen.
hehe.

kom hem och gick upp på
mitt rum.
och så såg jag en svart tv-dosa
ligga på tvbordet.
och jag tänkte,
jag har ju fan ingen svart tv-dosa...?
och så kollade jag upp där tv:n står
och där står en ny lcd-tv!
snacka om att jag blev paff.
haha!
jag typ pekade och stod och hoppade
och sen fick jag nå ryck och sprang
ner och visa mitt smile för mor och far.
en tidig födelsedagspresent sitter aldrig
fel.
tack så mycket mami och papi :)

nu ska jag bara köpa en sladd och
koppla in datorn sen är jag stennöjd.
hehe.

var barnvakt åt ronja i någon timme
ikväll också.
sötfisen då :)

nu är det dags och dricka lite kaffe.
herrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0