inte lätt när det är svårt

jag vill kunna hjälpa
jag vill kunna förstå
jag vill kunna lösa
alla problem som uppstår.
men det är inte lätt alla
gånger och det är det som
är så svårt.


ikväll har jag sovit
kollat på hockey
och där måste jag få tycka till lite..
brynäs måste börja tänka om
lite om detta ska fungera tror jag.
annars har jag inte gjort så mycket.
en hemmakväll med m och p är inte fel.
men lite segt på lovet dock.
spela roll. nej.

nu ska jag nog ta och sova igen.
faktiskt bra att sova.
sova ut och försöka få ny energi
tills skolan börjar och tills
alla kvällar jag kommer att fara på.
haha. helt otroligt.
jag kommer bli en fattiglapp...
inte lätt när det är svårt.
- där kom det igen...

godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0