inte en dag till

jag är så himla förbannad
och less på prov och på att plugga.
det är hur ansträngade som helst..
iallafall när det är noll procent
intressant. uscha..........
men det är väl bara att kämpa
dom här två dagarna som är kvar nudå.

imorgon ska jag mysa i min nya mysdress.
klassen ska bada på fjärran och vi ska
leka lekar på bkf-lektionen. det gillas.

pedagogisk ledarskaps-provet gick iallafall
bra idag! var grymt osäker,
men när jag fick fråga för fråga så satt svaren
rätt bra. känns skönt.
hoppade över typ två frågor av fjorton.
och jag började plugga igår.
ytinlärning. jättebra utav mig.

nu vill jag ha lov lov lov.
sommarlov vill jag ha.
jobba och tjäna pengar och sen
dra på utlandsresa med flickorna.
längtar så hemskt.

nu ska jag ta och plugga till
det äckliga samhällskunskapsprovet
som vi har imorgon och så ska jag försöka
få in lite om kost också.
prov på idrotten. jättekul. skrattar.

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0