hon drar på studentkryssning

ursäkta dålig uppdatering
om någon bryr sig.
har haft fullt upp,
men ändå inte.
har inte orkat blogga.
fast igår hade jag inte alls tid.

fullt upp med att packa och planera
med fialotten.
herrejesus i min skapare vad
denna dag kommer bli rolig!

taggar somfan nu!
var tillochmed så att jag vaknade
innan sju och var klarvaken.
helt sjukt...
men nu är jag nyduschad och håller
på att packa i det sista i resväskan.
höh.
det roliga är att sofie har en dubbelt så stor
väska som mig ;) tokfis.

börjar fan få ont i magen nu också.
lite nervös tror jag. mhmmmm.

var iallfall in till sandviken och valbo igår
efter skolan med mamma och pappa.
bytte ut min kameraväska som jag fick i
födelsedagspresent, mot ett trådköst
tangentbord och mus, samt en hdmi-sladd.
så nu har jag kopplat datorn till tvn alldeles
sjääääälv :) duktung jag!

i valbo köpte jag en klänning, ett linne/tunika,
en jeansjacka och en annan blommig tröja/jacka.

ne nu har jag inte tid att sitta
här mer.
ska försöka att hitta något att ha på mig
när vi åker idag.

ses på måndag.
från idag till söndagnatt
finns det ingen tid för blogg och
internet inte.
parteeyparteeey!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0