hejdå helg

tjollahopp alla glada.
vi börjar med fredag.
skola. stan och kikade lite.
sen tåget hem.
upp till ica och hämtade ut nåt
brev och köpte hårfärg.
kom hem. åt tacos med ma och pa.
sen färgade jag håret.
sen tog det ovanligt lång tid för mig
att göra mig iordning för att dra in på krogen
med sofie. typ bara tre timmar. haha.
men jag gav upp en timme också.
det räknas också...

sofie körde så för henne blev det nyktert!
gick och satte oss på interpool och frida, emma och emelie
hänkade på och tog ett glas.
sen gick vi vidare till slick och heartbreak
och dansadde lite.
var inte lika skönt att gå till bilen i höga klackisar sen inte.
så barfota blev det. mmm.. inga sommarfötter precis.
blev max och sen hem.

igår åkte vi in till stan för att fira ida som fyllde 19 :)
blev bjuden på en asgod tacopaj, med vitlökssås
som var perfekt samt sallad och bröd.
satt perfekt i magen kan jag ju säga.
mmm... sen blev det lite vin och några cider.
spela kort gjorde vi också ;)
ida är bäst! jäääääså? hahah

lite tråkigt att vi sen splittrades, men fick iallafall
krama och umgås lite med födelsedagsbarnet.

vi drog vidare till josef en stund och sen traskade
vi till olles för att möta en vän. höhö
sen drog vi till sandviken och där blev det godnatt.

imorse visste jag inte om klockan var halv tio eller halv elva.
lite svårt det där med klockan och ställa fram och tillbaka.

linnéa och jag skulle iallafall ta bussen till stan.
näämään då har hon ju 27 kronor och det kostar 30.
så då fick vi samla ihop lite peningar och sen tog vi
bussen vid halv ett.
blev subway som mötesplats.
linnéa drog hem och vi resten gick till station.

nu är man hemma.
och lite slut som människa.
men det skadar inte mig inte.
ont i magen av att tänka på samhällsprovet bara.
går inte att släppa min aggression.
nedu, det är ska du få fan för. haha.

nu är det dags att plocka ihop lite här.
buwaa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0