hej deppopär

jag vet inte.
jag vet inte alls jag.
har ingen aning.
kan inte bestämma mig.
vill inte ens bestämma mig.
orkar inte tänka på det.
fyfan vad jag känner mig deppig alltså.
usch. vill ingenting nu.
känner knappt för att fylla dom där
arton åren och kunna göra en massa
annat som jag inte har kunnat gjort förut.
jag har en och en halv dag kvar av mitt
sjuttonåriga liv.
jag kan lika gärna stanna här ett tag till,
iallafall så som det känns nu..
surt, riktigt surt.

gick först en långpromenad med hunden på förmiddagen.
sen gick jag ner på marknaden med mamma.
köpte oss en hel del.
kom hem.
städade.
lagade mat.
ätit mat.
och nu har jag legat i min säng
och tänkt och tänkt och tänkt i ungefär
tre timmar och kommer inte fram till något beslut.
så, jag avstår allt nu.
pallar inte med en massa krångel och tjaffs.
ne, fan va drygt.

ha en bra lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0