h-appy

i lördags blev det lingbo
redan på eftermiddagen
hos annas gudmor och familj.
drack, sjöng singstar och busade
med ungarna!
sen drog vi oss upp till kyrkan
och hälsade på några och därefter
lingbo lägergård.
jag hade fått reda på att det skulle kosta 200 kr
att gå in där. så jag blev otroligt tveksam.
menmen, jag ville så jag var beredd på att betala.
men när vi kommer upp dit så var det tamefan ingen
som tog betalt inte.
då slösade jag lite pengar på gottgott istället.

blev där från 10 till halv 4. yyyey.
runt tre somnade jag sittade på ett bord
med huvudet lutande på robins axel. haha.
undra hur det såg ut ja... haha.
sen skulle vi visst på efterfest hos patrick
runt halv fyra.
men då somnade jag såklart i soffan.
haha.

igår blev det en lugn dag.
fick i mig lite mat och sen drog
sofie och jag några varv i ockelbo
med glittergolften hennes ;)
började med att hon fastande utanför
mig. bra där (y)
sen spottar hon dricka i hela framsätet
och tillslut skrämmer hon ihjäl hennes egna
hund. tokunge.

var otroligt segt att komma upp imorse...
men sen har skolan gått rätt bra.
och tur att måndagar är korta.
halleluja.

kom hem från skolan och drog till banken
och fixade kortet.
så nu är man gla då. jätte gla. otroligt gla.
nöjd är ja å. helt klart det!

och nu är det så här att jag pallar inte att lägga
upp alla bilder från fredags då jag blev firad.
finns på mina bilder på facebook. annars får ni
bara helt enkelt skita i att kolla på dom.

okej, en får ni se här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0