giving up now

denna dag har varit seg.
mycket seg.
satt och lyssnade på treornas
redovisning om projektarbete.
inte så jätteintressant.
men dom var duktiga.
sen fick vi lite information
om projektarbete och sen fick
vi gå till våra individuella val.
hade tid över så jag och linnéa
tog en sväng på stan.
hittade en massa fint.
fast har ej inhandlat.

kom hem.
åt mat och har tränat på
pilatesbollen.
duschat och nu är det dags för plugg.
men jag orkar inte ens ta tag i skiten.
vill bara ha lov inte alls behöva tänka på något.
men nejdå.

nu ska man vara så duktig och plugga till tre prov bara så där.
och ett prov man verkligen inte förstår sig på.
jättebra ODV.
mmmm. gillar det. verkligen.
nejfyfan va arg jag blir.
förstår fan inte hur du klarar av att stå där framme
och tjabbla om något du knappt själv inte vet vad som hoppar
ur munnen på dig.
du kan inte heller förstå oss som inte fattar ett piss utav det du säger.
vad är det som är problemet gosse?
snälla.
det är din utlärning och ditt språk som är helt
osvenskt och oförståligt uselt.
fan.
jag vill iallafall kunna få ett G i ämnet.
men det ser tyvärr jävligt mörkt ut för mig där
och det är då inte mitt fel.
felet är den som lär ut på ett oacceptabelt sätt.
och det är tyvärr du.
vill inte dig något illa så.
men jag vill att du ska kunna förstå att
det är ungefär en hel klass eller till och med fler
som mår dåligt utav detta.
jag är iallafall en av dom och jag mår uselt
att tänka på att jag kanske inte kommer uppnå G
för att jag inte förstår ett piss.
ska det verkligen vara så?
ne jag blir fan riktigt förbannad.
vi har försökt prata med dig, men du bara snackar bort det.
jag ger upp.
tänker inte ens läsa den där feta boken.
ICKE.
hoppas du får en trevlig sömn inatt.
och tänk fan inte på oss inte....


uuuwww. nu har jag skrivit av mig lite.
det där satt hårt om mitt hjärta.
uwa... usch. mår inte alls bra utav det där.
en orolig känsla.
en sån känsla man inte ska behöva ha när man
går i skolan.
faktiskt.
men återigen till min dag.

när jag har pluggat så blir det nog sova.
för då är jag nog helt slut.

imorgon blir det stan med flickorna efter skolan.
sen hem till obo och upp till ica och ta ut nån bankkod
och köpa hårfärg.
sen vet jag då inte än om amanda hänkar med mig från stan
eller om hon tar sig en tur hem och kommer hem till mig senare
för att umgås och hade mys. låt se :)

glöm dina beskymmer, imorgon kommer nya.

jooo, men det är fan inte så lätt att glömma
dom bara så där heller... fan.



på lördag på lördag på lördag sötfisarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0