ett farande

börjar med att bli fundersam...
vad tusan har hänt med texten längst
ner där det står datum, kommentarer osv?
på nåt konstigt vis har texten ändrat stil
av sig själv.
jag såg nyss på amandas blogg att hon
hade precis likadant också?
pff..inte snyggt iallafall!

igår sov amanda och jag hos linnéa.
kom till skutskär, gick hem till min kusin
och fick hålla i lilla elin på 2 månader gammal.
sen kom vi på att vi hade glömt experimenten i skolan.
fick panik.
gick hem till linnéa, åt mat och hade mys.
jag somnade runt halv nio... bra utav mig där.

på morgonen skjutsade hennes snälla mamma oss
till skolan och vi hämtade våra experiment,
skjutsade tillbaka oss till skutskär,
drog till bodaskolans förskola och gjorde
experimenten för tjugo barn och vi lyckades
otroligt bra. sen tog vi bussen till skolan.
en åkande dag. brumbrum.

sen lektion på lektion.
redan i morse kände jag av näsan
och halsen. sen på eftermiddagen började
jag få huvudvärk och kände mig inte alls pigg.

kom hem, huvudvärken försvann nästan helt
när jag fick i mig mat, men hostan ligger i....
la mig och vila lite och kände hur jag kallsvettades
och frös samtidigt.
bestämde mig för att hoppa över kvällens träning
och istället försöka krya på mig till helgen då
sofie och jag drar på studentkryssning!
då kan man ju inte vara sjuk heller...
så nu har jag fått i mig bafysin och alvedon.
hoppas på bättringsvägar nu!

dags för en kopp med hett kaffe och en gosig mamma.
det behövs på onsdagar klockan 19.55.

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0