det går bra nu

jag har återigen inte haft tid
och ork till att blogga.
har kommit i en lite svacka.
men det gör ju inte något!

igår pluggade jag lite granna
och åt fruktsallad med mamma.
sen somnade jag.. lika bra det.

idag har vi haft nationella prov
i engelska.
och fyfan vad jag hatar engelska.
inget för mig.
och jag bor i sverige..
så inte fan ska jag prata nåt annat
språk inte. nejnej.
klarar mig ändå jag.

nu har vi haft håltimme i typ två timmar
eftersom idrotten blev inställd.
lika bra det. höhö

hem idag och få i mig nåt i magen och
sen träna ett pass med felicia och springa
hemåt. skönt, skööönt!
sen duscha och kika på andra avenyn.
gillas.

massage av néis är inte fel ;)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0