varmt?

jag känner att jag bara klagar mer
och mer på jobbet nu...
men det är vädret, det underbara
och vackra vädret som inte alls är bra
att jobba i känner jag...
man är helt slut, bara yrar omkring
i den hemska värmen..
om det bara kunde bli lite mulet ett tag,
lite moln som kunde svalka oss!
men annars ska jag inte klaga på vädret,
jag älskar solen och värmen! mmm.

efter jobbet idag så gick jag upp till ungdomsgården
och mötte jennie.
vi åkte och hämtade lina och sen drog vi till gävle
för att handla!
fick tag i lite smått och gått,
det mesta på rean! ;)

och min outfit kommer bli jävligt grym,
eller kanske mer söt.
men somrig. japp! (:
nöjd över mina köp.







säger bara det, bra köp!
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0