måndag

gud vilken jobbig dag.
har rensat gravar HELA DAGEN.
jag är helt slut.
och irriterad har jag blivit idag också.
usch och fy och blä.
tur att det inte stör mitt liv annars,
bara på jobbet. haha.

cyklade med lina hem idag.
träffade på sötismalin som
imorgon har sin stora 18 årsdag!!!!
så imornkväll blir det hem till rosén
och äta snickerskakor och smörgåstårta
för att fira henne :)
säger grattis här redan nu :)))

fixade en tacopaj när jag kom hem,
som blir min lunch imorn.
pappa och jag åkte upp till kusin
och kollade på de treveckor gamla
valparna som dom har!
så jävla söta :)

kom hem.
har grejjat lite.
nu är jag typ död.
så dags att sova så att man kommer
upp imorgon också!

nu taggar jag torsdag då det blir
utgång med MALIN och några till :)
troligen tantgrön och sen nånmerstans.
och troligen sover vi hos frida :)
jag längtar tjejer!

godnatt.


















sötaste






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0