seriöst

gårdagen började otroligt bra!
eller ja, vi orkade inte gå upp
för att det var ett så pissigt väder...
så vi la oss och sov en timme till.

fixade oss och åkte ner till wijträdgårdar
och åt frukost med malin och frida!
fick jättemysiga filtar som vi snodde in
oss i och satt och löste melodikrysset LIVE!
haha. kul somfan!
och finare väder blev det också.

sen åkte vi hem.
packade och cyklade ner till atalanta
och satte oss och åt och drack lite.
lina kom dit och myste ett tag med oss.

sen drog vi till malin och lämnade väskorna.
drog till wijträdgårdar igen och väntade in
DANIEL OCH KRONPRINSESSAN VICTORIAS BRÖLLOP
som visades på storbildstv!
satt där i det vackra vädret och njöt och tårarna rann.
så underbart fint. ni är som gjorda för varandra :)
satt kvar och väntade in alla artister som skulle uppträda.
regnet började komma, men det gjorde inget.
satt där med paraplyn och filtar och sjöng!
det var också lika underbart.

sen gick vi hem till malin och fixade oss
och hade en liten förfest med alla tjejer och pojkar, underbart.

sen blev det knivigare, regnet fortsatte sila ner.
klockan bara for i väg och tillslut var vi på plan.
vi började med en karusell för att få upp stämningen!
men det finns vissa idioter som inte vet vad mognad är.
helt sjukt att du vågar öppna käften.
du vet att för oss är du är som en sten på havets botten
eller en idiot av alla dessa idioter.

dansade och sjöng till nordman och det var super!
tappade rösten emellanåt, men det skiter man väl i? ;)

sen runt stängningsdags började vi knata mot malin
där våra väskor och cyklar stod.
då hittar vi en medvetslös man som ligger på vägen med sin cykel.
så vi hämtade en filt och så och sen kom ambulansen
och tog hand om stackarn.

var hemma runt tre.
vi var arg och dödströtta.
bra kväll. aaa, fast ne!

vi ska göra den bättre än bäst på lyran tjejer!
och på malpans partey!
och på marknaden! men rip linnéa lite där..

men nu vill jag bara säga att  jag kommer sakna
mina två nötar amanda och linnéa som far utomlands
nu i veckan och lämnar mig i nån vecka.
men jag får jobba och tjäna pengar jag också då,
så drar jag i väg i augusti! puss på er.

blev lite mobilbilder i helgen.
här kommer några:


victoria och daniel i lera som är uppsatta i kyrkan.
















































WOPS. det blev ju några....
nu är det dags för städning av garderob och rum
och sen lite mat i magen.
får se om man drar upp till kusin och myser med lite hundvalpar sen.
puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0