uppladdat

sesådääär ja!
nu är italienbilderna uppladdade,
fast på facebook.
jag orkar seriöst inte sitta och klicka
upp runt sjuttio bilder här på bloggen.
och det får ni acceptera,
ni få som ville se dom.
så äre!

men kommer troligen fler bilder
sen när jag fått dom från emelies kamera.
får se när det blir bara.

känns så skönt nu när sofie fixade
så att jag kunde koppla in datorn i tvn igen.
tack pluttan! trivs nu jag.
fast jag längtar tillbaka till italien,
att sitta på den där satans baren shador
och njuta av en varm sommarkväll
med en god drink i handen med två av
de bästa. bara njuta och inte alls behöva säga
ett ord, bara sitta.
det var underbart, livskvalitet!
jag älskade det.
och jag ska tillbaka, någongång.
så är det bara.
tänker inte sitta i ruttna sverige
hela mitt liv.
jag ska helt klart tillbaka till syditalien
och besöka tropea och våra vänner.
det ska jag, en dag.

ne, nu får jag nåt sammanbrott snart.
måste nog ta och sova lite innan jag
börjar fälla tårar här. :o
haha. närå.
ska upp halv sju imorn och börja
tjäna lite pengar.
så hade bra alla sommarlovsbarn,
här kommer jag och ska arbeta hela
mitt sommarlov. men jag trivs ändå jag.

natt.
god.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0