tredje dagen

japp, då har man gjort sin tredje dag
på jobbet.
och det blir bara bättre!
idag har jag och jossan suttit på en
gräsklippare typ hela dagen.
skapligt ont i rumpan jag har nu...
på lunchen drog vi fram på byn
och kollade på allt som hände.
det lilla roliga var att då när vi
satt och klippte gräs så hade jag
hörlurar med radio i och rätt som det
är början dom snacka om ockelbo
och att det var fullrulle på byn
med massor med folk.
hittan och dittan.
och där satt jag typ hundra meter bort
på en gräsklippare och hade full koll
på vad som hände ;)

drog till sjöbacken och köpte glass
av ylva :) och den var god!

nu ska jag hem till emil och anna ett
tag. försöka fixa hennes löshår och umgås
lite. måste få göra det, fastän jag jobbar..

och jag måste bara säga att det är förfärligt
skönt att inte ha någon telefon.
jag njuter.
jag är så fri.
underbart.
fast ändå saknar jag min lilla phone.
pilla lite liksom. haha

ne nu måste jag byta om.
hej.

tre dagar - 2400 kronor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0