towntrip

ja då var man hemkommen från
ännu ett rajtantajtan med sofie
och även lina som var med oss :D

drog först till kolforsen idag igen,
men nu som nyktra så var allt typ dött
och folk var bara dryga.. haha.
så vi åkte hem och hämtade pengar
och sen drog vi in till stan och käkade på max.
alltid lika gott och även startade vi upp ett iskrig också!
haha bäst tjejer ;)

åkte runt lite och sen drog vi hemåt.
och fyfan vad jag skrattade!
ibland blev det norrländska, sen bytte vi till
skånska, därefter stockholmska, där emellan
kom det in lite småstadsliv och caspeRRRRRtalande.
haha, jag avlider fan! :D

härligt tjejer.
denna helg har varit toppen,
trots att man umgåtts med sofie...
ehm... a, med sofie var det ja.
hahaha skojja stumpis! :D

nu är det sovdags.
och imorn väntas uppsala med
jossan och hennes klasskompis,
men det är ENDAST om jag tar mig upp
ur sängen och orkar ta halv tio tåget till stan.
låt se hur det blir med den saken! ;)

pusspåallasomförgyllermindag♥



Kommentarer
Postat av: Sofie

va fan säger du ? :P utan mig hade du inte skrattat lika mycket ... jävla blååbärsgrogg ;) hahah PUSSSSS

2010-06-28 @ 21:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0