tisdag

och jag är slut som människa.
verkligen slut.
jag är så irriterad och har ingen
kraft till att vara glad längre.
inte nån överenergi alls.
jag orkar inte.
helt död i kroppen.

jag ska jämt ta tag i allt känns det som
och nu orkar jag inte längre.
jag måste få tänka lite på mig själv och inte
allt annat runt omkring.
ge mig lite tid.
jag måste få ta ett nytt andetag,
ett med ny energi som får mig
på toppenhumör igen.


jobbet idag gick segt.
otroligt segt ett tag.
jag skulle aldrig ha orkat
med denna dag, om det
inte vore för pengarna...
jag är fan så slut,
jag blir fasiken chockad själv.
detta är inte jag...

det bästa med denna dag
var iallafall malins födelsedag!
kom hem, duschade, fixade hennes presenter
och sen kom jennie, vi hämtade lina
och sen drog vi till malin!

hon fick ett fat med en flaska vin, ett vinglas,
70% choklad med mint och ett litet paket med
ett halsband och allt detta var inslaget i sån där
plast man har runt blommor.
mycket vackert gjort utav mig ;)
sen trixade jag ihop ett litet häfte med bilder
och texter om malin. det blev hon väldigt glad
över och så tacksam jag blev :)

älskar dig pöllan!
du betyder så otroligt och
jag hoppas du hade en underbar födelsedag!


man får ju inte heller glömma att vi blev bjudna
på en übergod smörgåstårta och sen jordgubbar
och glass med grädde och även snickerskakor och annat mumsigt!
jättegott!

nu ska jag sova.
har huvudvärk till tusen och jag måste
stå ut morgondagen och även torsdag,
sen är det helg.
tack och lov.
godnatt.

sju dagar - 5600 kronor






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0