sündag

min gårdag var så slö
så jag nästan blev rädd för mig själv.
kom ju hem från stan och när jag kom hem
somnade jag.
vaknade efter två timmar, men orkade knappt
öppna ögonen då heller..
sofie ringde och tjatade på mig att jag var tvungen att
göra något, men hade noll lust med allt.
till slut fick hon med mig på en liten bilrunda
för att kolla om det var nå folk vid wijtältet,
men det var det typ inte, så dit orkade vi inte dra.
åkte runt lite och sen blev det filmmaraton hemma hos mig.
lite gottgott och massa humorfilmer.
sen gick sofie och la sig i min säng och där somnade hon,
så jag fick en övernattningsvän jag också. höhö.

vaknade runt ett idag, lite segt!
hon drog hem, jag städade och fixade mig
sen drog vi till valbo och strosade runt lite.
köpte mig en tröja.
åkte till gävle för att köpa en plånbok till sofie,
men då hade ju dom stängt. haha.
då blev det drivern på mcdonalds sen hem.
klippte nyss gräsmattan åt pappa.
har precis pustat ut och nu väntar jag på två vänskapliga saker.
sova tidigt ikväll också, eftersom man börjar jobba imorgon.
imorgon och fyra veckor framåt, sen en vecka ledigt
och därefter tre jobbveckor till.
efter det så är det två lediga veckor och sen börjar jag i åk 3.
låter bra.

hejpo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0