solig dag

måndag igen då!
idag har det nästan varit
förj*vligt att jobba..
hur hett som helst och
ingen vätska i kroppen.
alltså helt död..
och där har man gått runt
och rensat grusgravar hela dagen!
men det är sånt som måste göras...

imorn blir det gräsklippning och sånt gillar vi ;)

efter jobbet idag så hann jag bara hem och duscha
och få i mig en macka och sen kom jennie och vi stack till
stan för att hälsa på hennes pappa.
först blev det dollarstore en snabbis och sen ut
till engeltofta till hennes pappa.
var där och gosade med lilla springerspanielvalpen olivia
på fem månader och sen drog vi till jennies farmor
och där fick vi kaffe och tårta. mys!

sen var vi på väg hem och då blev det en trip till
jennies mormor och där försökte vi laga bilen. haha
fick reda på felet iallafall.
har precis kommit hem och pustat ut!

ska sova i tid idag så jag verkligen har ork till imorgon!
och imorgon direkt efter jobbet så far jag, jennie och lina
till gävle och kanske valbo för att shoppa lite!
måste kolla på lite reor som alla säger att det är.
kliar i fingrarna. haha

men nu är det en film och sen godnatt för min del.
puss kära  (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0