slut som människa

- ja. seriöst så är jag det nu,
efter denna dag.
herre jesus i guds bak vad jag
har slitit.
nog med att jobbet var hemskt idag,
så gick jag med på att hjälpa pappa
och hans bror med veden efter middagen.
trots min hemska huvudvärk och svaghet.
näääämen, visst.
inte tänkte jag väl att det skulle vara så mycket inte..
men det vare.. höhö.
rätt mycket? JAAA!
hur mycket som helst.
12 hektar skulle det få plats på det där flaket.
och där stod vi kastade ved fram och tillbaka.

men det roliga var att det gick så otroligt bra.
jag gnällde inte en enda gång.
till och med pappa blev förvårnad.
jag som brukar vara lite jollig så där. haha.
inte ett ljud.
jag kämpade på som bara den
och efter en och en halvtimme så stod vi där
med ett fullt lass!
gud så nöjd jag var med mig själv.
och såklart fick jag beröm av far
och det gör ju inte saken sämre precis :)
tack för den.
jag var tusan värd det. haha

kom hem och SKULLE kolla på en film,
men både jag och papi somnade i soffan.
och hur skönt är det inte att göra det då?
mmm. underbart.

imorgon är det sista dagen på jobbet innan helgen.
först möte från typ åtta till tio och sen börjar
allvaret. men det kommer gå bra.
ska försöka komma ihåg hur den konstiga
gräsklipparen funkar, som jag för första gången
körde idag. men det gick också bra,
ovanligt bra. jag liksom... kunde :D
körde mellan gravarna och allt och jag kan
ju säga att den är INTE liten... pff... suck där!
men somsagt, great!

nu måste jag nästan fälla lite tårar här...
för två av mina vänner åker nu ifrån mig..
eller linnéa har redan stuckit och sitter säkert
på en fin restaurang i turkiet nu och käkar gott....
och amanda är ännu bara i stockholm,
men imorgonbitti runt sex så far hon med ett vööörstingplan
till grekland och stannar där i en vecka...
jag då? nu är jag ju alldeles ensam.. typ?
och felicia den jäkeln är ju i skånelandet hon också.
men henne kan jag ju nå på phonen!

och felicia - OM du läser detta, så glöm inte att ringa mig imorgon.
för jag kommer glömma det. haha.
men ring typ efter kvart över fyra så kan vi försöka fixa det där,
för sen ska jag in till gävle sörru :) pusspåre.

tillbaka till det sorgliga..
somsagt så är ju dom GONE nudå...
men hoppas på att dom kommer hem ganska snart
och kan göra mig happy igen.
amanda kommer iallafall hem till OCKELBOMARKNAD
och linnéa veckan därpå....men ska inte sörja,
ni ska ju ha det bäst och njuta. :)
glöm inte mig bara..... för vi ska ju åka i augusti!!!!
love you girls.

nu måste jag ju nästan sova...
eller ja, en film kanske skulle kunna gå INNAN jag somnar.

gud så allt blir mycket bättre av att få andas ut allt skit.
jag börjar vända nu. m. säkert. jag tror faktiskt det.
vi håller tummarna.
godnatt

åtta dagar - 6400 :-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0