slemmigt, men mättande

skolavslutningen igår blev lite hastigt påtänkt så där.
ändrade planer pga vädret.
linnéa kom hem till mig.
gjorde lite drinkar,
sen kom amanda och hennes pappa och hämtade oss.
åkte till station.
åkte till sandviken,
hälsade på nisse och dom.
fortsatte med bussen till gävle där vi kollade på alla
studenter med glada miner.
blandannat BF3:orna som var helt gaaaalna!
men kul att se :)
hoppas alla studenter hade världens bästa kväll igår!

gick på stan lite och träffade folk sen blev det bomhus där
vi somnade.
samma-lika väder idag också..
segt som fan, får ingen lust att göra något.
får se om det blir studentfest hos thomas med amanda
eller om det blir lugnt.
ska försöka bestämma mig snart!

nu ska jag vila en halvtimme så jag
får tillbaka lite energi.

och bilder sen italien kommer snart.
internet dampar nu, så fungerar inte att
ladda upp.. blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0