skolavslutning

och gud så jag är avundsjuka på alla
treor som idag tog studenten.
vilken jäkla dag!
och som jag längtar efter min.
typ bara ett år kvar nu och det gillas!

lyssnade på något fruktansvärt dåligt
uppträdande i aulan.
fick våra betyg och mitt såg ovanligt bra ut.
fick se sånt som jag inte alls trodde om mig själv.
haha.

drog till borgis och fick se några vänner springa ut!
härligt hörni. all jäkla lycka i livet nu
och var rädd om denna kväll :)

gick på stan.
fick ihop 5 klädesplagg för under femhundringen.
gissa om tjejen som skriver är rätt nöjd? ;)

kom hem.
fick se att min plånbok hade kommit på posten!
så nu var man lite rikare igen. haha
hämtade mamma på jobbet.
handlade en massa mat
och nu håller mami och jag på med matlagningen.

snart kommer linnéa, får se vad som händer ikväll.
nåt drag blir det iallafall.
hör av er om det är nåt sköj som händer.
slå en pling.

häj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0