jobb

japp, då var första dagen på jobbet avklarad
och jäklar vad jag har kämpat idag.
var inte alls van med att ta i med hårdhanskarna inte..
gick hur segt som helst.. haha.
men vi gjorde det bra tjejer, vi kan om vi vill :)

känns att man kommer tillbaka till något
som en gång var sin vardag, alltså jobbet.
i år blir det ju som sagt sju veckor där nere
med mina älskade arbetskamrater.
gud så jag trivs!
och jag älskar gräsklippare. puss på såna!

imorgon blir dagens höjdpunkt att äta på
atalanta med flickorna. haha.
och snart är det fredag och då kommer
amanda och linnéa till mig.
då ska vi bara ta det lugnt och sen
på morgonen därpå så blir det upp tidigt
för att äta bröllopsfrukost på wij.
därmed i klänning och blommor i håret.
då ska jag trivas!
kommer mer om detta sen :)

nu är det dags för lite snabbmat,
nämligen nudlar.
gott äre.

en dag - 800 kronor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0