helnöjd!

jag börjar med att säga att det där med
klippningen av mitt hår, var ett skämt.
för er som trodde på det så får jag be
om förlåtelse. hade så tråkigt... höhö.

gårdagen var såååå kul!
tåget in halv elva.
malin och jag satte oss på en
av de nya stadsbussarna i gefle.
väldigt frescha. gillar!
drog upp till interpool
och träffade alla tjejer
och beställde in några drinkar.
sen fortsatte vi ner mot slick och
där var det fulla kastruller! haha.
dansade som tusan och fick i oss mycket gott.

malin, om jag säger så här:
"men asso... förlåt...
jag ber om förlåtelse...
ni är så söta, kan jag följa med er hem?
följ med mig hem ikväll...
asso.. förlåt tjejer..
jag vill bara be om förlåtelse..."
haha vilken bortblåst grabb!

tog bussen hem till hemlingby runt två.
käkade lite och gick och la oss.
och fyfan vad skönt det var,
mina fötter värkte sönder..
men vad gör det då?
jag lever och hade en världsrolig kväll!

tack så mycket tjejer.
detta måste göras om,
för åtminstone jag, kanske johanna också..
..hade apkul :D haha.

får se om det kommer några bilder sen,
beror på om någon vill sända mig ? :)

nu är det dags att klippa mamma lite igen,
var några strånkar hon ville få bort,
så lika bra att fixa det då :)

sen ska vi göra oss iordning och dra oss mot
släkten och äta och leka lekar och massa mys.

glad midsommar alla.
puss på mina pepparkakor i de andra länderna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0