fredagsmys med tjejerna

har jobbat i det äckliga och blöta vädret idag.
inte kul.
men gör allt för pengarna känns det som.
har sprungit fullt med folk från sveriges telvision,
sveriges radio, svt, tv4 osv runt om i ockelbo,
och därmed på kyrkogården också.
imorn smäller det!
gud så nervösa victoria och daniel måste vara nu.

efter jobbet hade jag och mamsen tävling hem,
jag vann! lätt bäst. haha
och så räknade vi ut att vi cyklar 6 kilometer per dag
och det blir 3 mil i veckan det. bättre än ingenting!

kom hem. duschade.
åkte ner och hämtade amanda och linnéa på station,
fick med mig frida också.
åt tacos och sen cyklade vi fram till atalanta och drack
lite öl och åt strips/pizza. mysigt.
och så var det en kille som gick runt och spelade gitarr också,
så då blev det en extra sommarkänsla.
gud så jag njöt.
satt där med mina vänner, en sommarkväll med underbar musik
runt om mig, fullt med folk och en kall öl.
det var liksom pricken över i:et, mmmm :)

sen drog vi vidare ner och träffade amandas mamma och göran.
sen vidare till wijträdgårdar och kollade in genrepet då
blandannat roger pontare sjöng, molly sandén, lasse berghagen,
lillbabs, krister sjögren, timotej osv. det var mycket mys!
så imorn smäller det!

cyklade runt lite.
sen blev det hemgång.
nu ligger linnéa tätt intill mig med kalla ben
och andas tungt, amanda ligger på soffan och kliar
sig på alla myggbett vi fått ikväll och jag ska till att
stänga av datorn och försöka sova nån timme innan vi
ska upp och äta frukost runt sju på wijträdgårdar.

säger bara såhär.. lycka till kronprinsessan och daniel.
alla lycka till er imorn. puss

fem dagar - 4000 kronor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0