fanskap

den här dagen har varit jobbig.
dåligt väder, helt sjuka saker man fått
reda på och telefon har jag låst..

om man säger så här så har detta
inte varit min dag.
inte alls.
men när jag hade låst telefonen
så tänkte jag att det är lungt för
när jag kommer hem är det ju bara
att skriva i pukkoden. nemen va kul
att man hittar själva lappen där
pukkoden står också då..
detta suger.
fan.
allt är motgångar...
förutom att när jag letade som värst
så hittade mamma och jag ett brev
sen jag fyllde år, med 2000 spänn i.
ett litet leende kom då fram ur mig,
men så fort jag tänkte tillbaka
på allt skit så orkade jag inte le mer.

telefonjävel.
apa.
pissväder.

nu ska jag försöka få lite
ny luft i mig och tänka postivt...
och det skulle bara vara lite enklare om
jag kunde hitta min älskade lilla pukkod.
snälla kom fram.
det skulle göra min dag.


två dagar - 1600 kronor
plus mina 2000 upphittade kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0