en torsdag

fortfarande ingen ork att lägga upp bilder.

hej.
hallå.
kom till skolan runt halv nio.
hade betygsnack med natur och samhälle.
naturen fick man så mycket som mvg och
samhälle ligger jag mellan g-vg nu,
men om jag fortsätter och visar att jag kan
så kan jag höja mig till ett säkert betyg nästa år.
jag är nöjd!
så nu har man tagit farväl av två lärare,
en utav de bästa jag har haft. lite tråkigt.

fick apmycket fika som vi delade med ettorna.
gick och lämnade in alla böcker och åt lite keso
i matan.
sen blev det stan och strosade runt.
hittade apmycket på rean som jag vill ha,
kanske köps imorn.
fikade lite med lina och malin iallafall, mysigt :)

och jag blir så fruktansvärt arg på människor
som jobbar med människor och egentligen inte
klarar av det. så irriterande, sjukt.
helt jävla blåst. byt jobb kärring.
inte ska du köra buss iallafall.
en sak som är klart.

nu ska jag kolla om jag har något
dugligt att ha på mig på skolavslutningen
imorgon och sen kanske det blir en krogensväng
med sofie och felicia. låt se.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0