en himmel så blå

har slitit som fan i dag.
men bra har det gått :)
har fixat bankkortet också,
så det kommer inom en vecka.
great!

var till tandläkaren idag också,
får välja själv om jag vill dra ut
en tand eller inte.
visst låter det kanon?
jag har ett val. woow :)

kom hem.
sen kom kusin och hämtade mig.
var där hemma och drack en god sommardrink,
färgade hår, lagade mat, gick ut och gick.
bara hade allmänt mys.
och gud så jag trivdes.
älskar er skogstroll där uppe :)

kom nyss hem.
fick med mig en matlåda hem också,
som jag kan käka imorn på lunchen.
perfekt!

nu ska jag sova och ladda om till
sista dagen imorn.
och så kommer ju linnéa och amanda hit också.
extra bra dag! puss på er.

fyra dagar - 3200 kronor








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0