bästa dagen!

herregud vilken lyckad midsommar!
jag mådde hur bra som helst igår,
även... typ... inte.. idag. haha
men det skiter man väl i?

började med att jag åkte lövad vagn och
fyrhjuling med kusin, pejje, farbror och
mina tre kusinbarn!
åkte typ nån mil :)
på vägen runt så stannade vi hos "gammellennart"
som nästan är allas gammelmorfar. hehe.
där kollade vi på hästar och tog skydd av regnskuren som kom.
sen fortsatte vi MED handbromsen i,
så rätt som det är så börjar fyrhjulingen brinna!
kaaaaaaaaaatastroooooooof.
mmmm.
men sen fixade pöjkarna till det där och
vi hade inte någon broms på kanske 3 km.
sen funkade den igen.

kom hem till gården igen.
fick en välkomsdrink, åt förrätt och vi gick tipsrunda!
jag hade nio fel och ett rätt!
för mycket dricka i kroppen? NEJ
inga kunskaper är det rätta svaret. haha.

sen kom sofie, vi gick skattjakt med barnen.
sen blev det grillat med majskolvar och hur mycket
annat gott som helst!
blev apmätt, men gott var det verkligen :)
sen blev det goda drinkar och annat gott.
innan sofie och jag drog oss mot kolforsen
så spelade vi brännboll.
OCH NU VET JAG HUR ROLIGT DET KOMMER BLI
PÅ LINGBOLYRAN! :D haha

åkte hem till mig, fixade oss,
drog till kolforsen och umgicks med mischa
och hela deras tokiga släkt. haha
en morsa där och jag sjöng så vi tappade rösten.
och hon var fan superbra på att spela gitarr!

efter några timmar drog vi till
sjön och där var det lite folk.
några man kände igen :)

sen drog vi oss tillbaka till huset och gården,
där träffade vi madde och dom så åkte med dom hem.
hann bara hem till sofie så tog hon taxi till gävle
och jag åkte hem. hemma halv fyra.


vaknade för en timme sen.
ska göra mig lite iordning nu och
sen ska pappa och jag ner och hämta
hunden och handla till idag.
morbror och hans tjej kommer hit och
ska grilla med oss. mysimys!

får se vad som händer sen ikväll.
inga planer.
måste dra. ses.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0